مدیر امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال 32 هزار دانش آموز زیر پوشش این نهاد در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه ای، کار و دانش، بزرگسالان، آموزش از راه دور، غیرانتفاعی و پیش دبستانی همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
کد خبر: ۳۰۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 25 September 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کاظم مودی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: رسالت اصلی کمیته امداد، توان بخشی جامعه هدف در راستای توسعه کامل استعدادهای نهفته و آشکار و نیز شناخت توانمندی های خلاق است و از این ظرفیت ها برای توانمندی خود آنان استفاده می کنیم.
وی تصریح کرد: امروزه اقدامات معیشتی و اقتصادی، بسترسازی خوبی انجام می دهد اما تولید علم نمی کند بنابراین داشتن برنامه هدفمند تبدیل ایده به تولید، گام بلند تحقق اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر آموزه های اسلامی است که باید در این راستا با شتاب بیشتری قدم برداریم.
وی ادامه داد: باید زمینه ای در سیستان و بلوچستان فراهم شود که علم به راحتی به الگو و طرح تبدیل شده و وارد بازار کار شود که در این صورت حرکتی اسلامی شکل می گیرد.
وی بیان کرد: هم اکنون حدود 32 هزار دانش آموز زیر پوشش، از خدمات مختلف فرهنگی کمیته امداد استفاده می کنند و افزون بر 6 میلیارد و 608 میلیون ریال در این بخش هزینه شده است.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان زیر پوشش این نهاد در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه ای، کار و دانش، بزرگسالان، آموزش از راه دور، غیرانتفاعی و پیش دبستانی همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
مودی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر خدمات مختلف آموزشی و کمک هزینه های تحصیلی، سرانه ای را هر ساله در راستای تهیه پوشاک، لوازم التحریر و غیره پرداخت می کند، خاطر نشان کرد: امسال با توجه به اینکه تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در مناطق محروم سکونت دارند تلاش می کنیم تا خدمات فرهنگی را به طور عادلانه در سراسر سیستان و بلوچستان توزیع کنیم به طوری که سرانه خدمت رسانی فرهنگی در مناطق محروم استان افزایش یابد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار